miércoles, 3 de noviembre de 2010

NOVEMBRE:

DIJOUS 4 DE NOVEMBRE:
Avui no ha pogut assistir el professor a classe i ens ha deixat uns deures de fluxogrames que hi hauran a continuació, realitzats mitjançant http://www.gliffy.com/

DIJOUS 11 DE NOVEMBRE:
Avui a classe em repassat tot el que hem estudiat al llarg del semestre i el que ens queda. Hem fet una mena de repàs. Més tard em ensenyat els fluxogrames realitzats en la sessió passada mitjançant el programa Gliffy. Aquests fluxogrames estan penjats al nostre Bloc. A continuació em llegit un article dins del Bloc de l'assignatura sobre la conceptualització de la naturalesa de l'aprenentatge amb l'ordinador.
Finalitzant la classe em entrat a http://www.edu365.cat/ i hem visualitzat una sèrie de vídeos on s'estudia mitjançant un ordinador, l'ordinador com a tutor que ens ensenya i avalua. Aquest pot ser un bon recurs per treballar a casa i per ampliar la informació.

DIJOUS 19 DE NOVEMBRE:
No hi ha hagut classe a causa de la setmana extraordinària.

DIJOUS 25 DE NOVEMBRE:
Avui a classe em continuant tractant el tema de l'ordinador com a tutor. A la classe anterior vem llegir escrits dede boc del professor on es tractava aquest tema. Hi trobem una sèrie d'exercicis per a diferents tipus d'alumnes: Parvulari, Primària, ESO...
Em de trobar exemples de Professor com a tutor i per parelles sortir a explicar-ho a la resta del grup. Un explicarà l'exercici i l'altre el realitzarà mitjançant una pissarra digital o PDI (Pissarra Digital Interactiva).
A continuació em llegit un article del Bloc de professor on hi ha diversos. Ja tenim llegits l'ordonador com a tutor i ara llegirem l'ordinador com a alumne. Els articles es troben a l'etiqueta de l'Aprenentatge amb l'ordinador.
Em probat el programa WinLogo, hem après com funciona i perquè funciona.
És una tortuga amb la que podem fer figures geomètriques. Consisteix en una tortuga que tu la mous per la pantalla creant la figura geomètrica que volguis i d'altres animancions.
Més tard em llegit un altre article dins de la mateixa etiqueta del Bloc de professor, anomenada l'ordinador com a simulador.

No hay comentarios:

Publicar un comentario