jueves, 9 de septiembre de 2010

Presentació i propòsits

Hola!
Em dic Anna i aquest any he començat el Grau d'Educació Infantil a la Universitat Blanquerna. Vinc de l'escola ETP.Xavier.
Tinc 20 anys i durant gairebé tota la meva vida he volgut estudiar el que aquest any començo.
Per això tinc una sèrie de propòsis que m'agradria complir. Aquests són:
-Escriure al blog lo màxim possible, ja que sóc molt despistada i podria oblidar-me més d'una vegada. Per això intentaré fer-ho cada dia i d'aquesta manera compartir amb la resta del grup, així ens podrem ajudar els uns als altres.
-Vul aprovar el curs i que no em quedi cap mòdul pendent per així aconseguir el Grau el més aviat que pogui. El Grau i les assignatures que hi han en ell m'agraden molt, per això espero no fallar.
-Espero que no em costi adaptar-me a la Universtitat i a la manera de treballar, al principi potser serà una mica difícil, pero poc a poc millorarem.
Aquests són els compromisos que em venen ara al cap, segurament n´hi haran més que ja aniré afegint.

Tot quedarà reflectit en el bloc. Un bloc és un diari interactiu, és un igual que un de mà. Té un autor, té datacions, publicacions escrites, etc.
Té una fàcil utilització i consisteix en anar posant noves entrades amb diferents informacions. Al principi ha d'haver-hi un títol i al final una etiqueta, que quedarà reflectida  la aprt dreta de la pàgina. L'etiquesta ha de portar una mena de títol de que es refereix el tema. Això servirà a l'hora de tenir una búsqueda més ràpida pels lectors.

2 comentarios:

  1. Estic segura de que els aconseguiràs tots!
    Apa, ja tens un comentari :)
    Un petó

    ResponderEliminar
  2. Andrea! Gracies per el comentari! Ens veiem dilluns! 1 altre petó per tu!

    ResponderEliminar